My Kenalan

Tuesday, January 10, 2012

Membeli Ini

Tadi lunch ...kluar skejap ke Guardian di Seksyen 9...
bukan ape mencari Bedak Pixy yg dah abis stok...
Tadi pagi pun adela tinggal saki baki je...
slalu ziyta beli yg refill je RM 10...
kalini beli yg besar RM 19.90...
Ziyta pakai bedak adela dalam brape bulan dah...
macam dalam entry ni....
aritu ade yg tanye macamane bentuk bedak tu..
bukan ape...bedak ni tak bercapuk kat muke...
ziyta pakai warne Tropical Beige....
muke tak putih sangat bile tempek banyak2...
maklumla ziyta suke pakai bedak tebal2...
tapi dengan bedak ni nampak natural je....
macam dalam gambar di bawah ni..

ziyta pakai bedak ni pun lepas goggle...
cari bedak yg murah sikit...tapi nampak cantik...
yess...bley jimat...
kawan2 yg nak try....tryla....tapi span basahkan dulu dengan air...
baru nampak bedak tu serate je...


inila bedaknye....Jenis Tropical beige....

No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers