My Kenalan

Friday, June 17, 2011

bile saye cerite pasal tudung

tengokla care saye pakai tudung ni...skrg dah pandai pakai inner dengan shawl @ tudung syria...sebenarnye semua ni adik saye yg ajar... mase ni kat umah berpantang khalish...tengok2 die bawak balik inner yg macam2 warne....
yg ni mase g putrajaya pesta bunge...tapi xpandai lagi pakai...mcm kelakaje muke...badan pun tembam lg...hehehe...
yg ni mase mule2 try pakai tudung syria....nila tudung syria yg mule2 beli, ni mood nak g kenduri kawin kawan
mase kenduri kawin kawan hubby kat genting....mase ni pun pakai syria lg
mase ni sibuk sane sini jual tudung chiffon berlayer2..saye nak gak beli..beli online kat fb...

ini mood pakai shawl g kenduri kawin kawan hubby lagi ...ehh...asyk kduri kawin kawan hubby ke... shwal ni beli kat muaz jln TAR...murahje rm 5.00

ini mood jln2 @ Alamanda Putrajaya....shawl yg same . inner je warne lain


ini mood g kedai kt umah...memang simple...tengokla bedak pun xpakai
mood aidilfitri 2010..mengenangkan khalish kecik lg..dh beli shawl raye...tape tak pela pakai jela syria...susah plak nk braye nak dukung baby

mood bergambar dlm umah...nk smabut tahun baru 2011...bergambar dulu sblum kluar umah..

nila mood pegi keje...tudung yg simple2 je..



yg ni plak , tudung Fareeda...my tunang yg beli...dulu tunang skrg hubby...ni muke masih dare....lain ke?

3 comments:

misya said...

sya pun baru jer belajar pkai shawl.kelakar

eITA said...

kene byk kali try...baru nmpk cantik...tu yg bile tgk muke sdiri nak tergelak

chegu abbas said...

haa...kalau dah tahu bergaya guna shawls ...kalau nak banyak lagi...me sini
khas untuk kaum hawa . mai pakat-pakat masuk.....ada hadiah macam-macam... http://cheguabbas.blogspot.com/2011/06/iklan-hangat-dari-chegustall.html

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers