My Kenalan

Monday, April 16, 2012

Cuti ke Melaka...

mesti dah nampak gambar ni kat mane..kami hanye ke Melaka jer...
tak jauh pun...2 jam jer dari K.L...





 mesti pelikkan...baju khalish dah bertukar...
padehal tak sampai lagi pun....
mase brenti dkat R&R terpakse tukar baju...maklumla budak2..


 apetu  ayah khalish...tengah tengok peta ke nak kemane lagi....



 mencari tempat tinggal kami @ Eurorich Hotel...
kat mane ni yer....jom tengok peta...


 amboi tak nak duduk diam langsung...
suke sangat khalish ni...sampai tanye umi kite kat mane ni...





Monday, April 9, 2012

Step 2 on going...

lalala...mood keje tengah banyak...tapi nak publish gak progress..
nampak mcm renovation ker? xdela buat ape yg patut jer..
sape yg baju hijau tu? abaikan la...bukan pekerja ye...
hehe...rasenye korang boleh teka saper kan?










ade gak baju hijau tu...
knapela en hubby ambik gambar mcm ni?
tula tinted yg en hubby nak sgt? dah mcm cermin dah...


tunggu next stage....lalala....mood utk mendeko is coming...
"deko...deko...deko...an evening in Paris...."


Monday, April 2, 2012

tq ye hubby

Salam...
dah lame sgt x update...rupenye bulan Mac...ade 2 post jer...

entry ni utk ucapan tq hubby....hope my hubby bacela...

 msti korang nampak...kami dekat kedai barang2 elektrik....
dekat mane Tesco la...
rupenye my hubby nak belikan oven....
katenye sempena anniversary kami yg ke 3 mengikut bulan Islam... 
now...my hubby tanye...bile nak rasmikan...
maknenye bile nak buat kek ni mcm yg digembur2kan?
sabar  ok...nnti..ziyta akan update gambar kek...
kalau buatlayer...

hahaha....
kitorang x ambik gambar...tapi si khalish yg enterprame plak....
kebetulan tengok pampers pet pet murah aritu..
sempat ambik satu...utk buat spare....



Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers